Informació general sobre tramitació: 012, (per a cridades telefòniques des de fora de la Comunitat Valenciana: 963 866 000), més informació en l'enllaç https://www.gva.es/va/inicio/atencion_ciudadano/012
Telèfon 900 35 31 35 operatiu les 24 hores del dia durant tots els dies de la setmana i respon les qüestions de tipus laboral o empresarial que puguen sorgir per part d'empreses, comerços, persones autònomes i aturades.
En cas que la resposta en aquest servei d'atenció telefònica no poguera ser immediata, per les particularitats o especificitats de la consulta, la persona interessada pot facilitar el seu correu electrònic i se li enviarà la resposta com més prompte millor.
Assistent virtual 'Carina GVA', aquest nou recurs busca fer més accessible la informació relativa a la COVID-19 i la seua repercussió en l'activitat econòmica de la Comunitat, disponible l'enllaç a ENLLAÇOS DISPONIBLES.
Labora:
Correu electrònic: labora@gva.es
xarxes socials @GvaLabora
Whatsapp, per a informació general: 616 124 14 (Nota: En aquest número únicament s'atenen consultes a través del xat)
Horaris: De dilluns a divendres de 9 a 14 h