Estás en: > Inici > Home > Noticies

Turisme difon entre periodistes dels Estats Units l’oferta turística de la Comunitat Valenciana
20/08/2017

La Generalitat, a través de l’Agència Valenciana del Turisme, ha organitzat en col·laboració amb Turespaña, a través de l’oficina espanyola de Turisme de Nova York, el Patronat Provincial de Turisme de Castelló, el Patronat Provincial de Turisme de Valencia i Turisme Valencia, un press trip per a dos periodistes nord-americans amb l’objectiu de promocionar i difondre l’oferta turística de la Comunitat Valenciana. 

D’aquesta manera, entre el 18 i el 25 d’agost, periodistes de la revista digital Healthyaging.net visitaran diferents localitats de la província de València i Castelló on la gastronomia tindrà una especial rellevància. 

De les experiències viscudes durant aquest fam trip, els periodistes publicaran articles en la seua revista digital ‘Healthyaging.net’. Aquesta revista està destinada principalment a persones actives majors de 45 anys i tracta, a més de turisme, diversos temes relatius a salut, economia, treball i tots aquells aspectes que ajuden, en general, a la millora de la qualitat de vida dels seus lectors. 

La directora general de Turisme, Raquel Huete, ha destacat que amb aquest tipus d’accions “fomentem la promoció de les destinacions turístiques de la Comunitat Valenciana entre els potencials turistes nord-americans a través dels mitjans de comunicació”. 

En aquest context, Raquel Huete ha ressaltat la importància que té aquest viatge de premsa per a donar a conéixer internacionalment l’ampla oferta turística i gastronòmica de la Comunitat, a més de representar “una oportunitat exponencial per a mostrar al mercat nord-americà que la Comunitat Valenciana està a l’avantguarda en el camp de la restauració, i que compta amb professionals que aposten cada dia per conjugar la creativitat i la innovació a la cuina, a més d’impulsar la gastronomia tradicional”.

Compartir

Twitter

Formació

© Generalitat Valenciana. Turisme Comunitat Valenciana