Estás en: > Inici > Tramitació > Empresa turística

Procedimients d'habitatges d'ús turístic

 PERSONES FÍSIQUES

Es podran tramitar altes, modificacions i baixes de fins a quatre habitatges d'ús turístic mitjançant l'AUTOREGISTRE, a través d'aquesta plataforma informàtica la inscripció i obtenció del número de registre és automàtica i es rebrà en 24-48 h en la carpeta ciutadana de la Generalitat.

Excepcions:

- Habitatges td'ús turístic amb una capacitat superior a 16 places.

- Habitatges situats en sòl no urbanitzable.

En aquests dos casos la tramitació es realitzarà a través del següent enllaç.

PERSONES JURÍDIQUES

Podran tramitar les altes, modificacions o baixes a través del següent enllaç.

- Inscripció de cinc o més habitatges, qui les gestione haurà d'inscriure's en el Registre com a empresa gestora: normativa, procediment i declaració responsable disponible en el següent enllaç.

-Una vegada registrades com a empresa gestora, podran utilitzar l'aplicació EE-AT-i per a la tramitació de les altes, modificacions i baixes.

____________________________________________________________________________________

 

Novetat: des de l'entrada en vigor de la Llei 15/2018, s'ha d'acreditar que l'habitatge d'ús turístic disposa de l'informe favorable de compatibilitat urbanística emés per l'ajuntament en el qual radica l'habitatge que pretén ser d'ús turístic, l'informe favorable de compatibilitat ha de tindre un codi segur de verificació (CSV) que permeta la verificació de la integritat i autenticitat de documents electrònics, així com l'obtenció de còpies electròniques d'aquests.

____________________________________________________________________________________

 

INFORMACIÓ DE SUPORT

Si necessita informació respecte a: 

-Preguntes freqüents respecte als Serveis Online de GVA, accedisca  en cas de:

- configuració de l'ordinador recomanada: sistemes operatius i navegadors.

- certificat digital.

-Altres temes d'interés

- Mes informació a enllaços relacionats respecte a:

- la tramitació general d'habitatges turístics

- la resolució de problemes informàtics en l'AUTOREGISTRE.

- Preguntes freqüents (FAQ) accés a notificacions

Preguntes freqüents (FAQ) accés a notificacions

Compartir

Twitter

Hospitalitat Mediterrània

Portals

Portal Turístico Telefon 112
© Generalitat Valenciana. Turisme Comunitat Valenciana