Estás en: > Inici > INVAT.TUR

INVAT.TUR: INTEL·LIGÈNCIA DE MERCATS

INTEL·LIGÈNCIA DE MERCATS

 

Este àmbit d'actuació es dirigix a generar un major grau de coneixement, quantitatiu i qualitatiu, dels mercats turístics. Un tipus de coneixement orientat a la presa de decisions tàctiques i estratègiques en matèria de promoció i màrqueting en l'àmbit de la gestió del destí i del desenrotllament de projectes turístics pilotats pel sector privat, públic o de caràcter mixt. Entre les línies de treball inicialment propostes, cal destacar:

  • Millor coneixement dels mercats i de l'entorn turístic: previsió i prospectiva
  • Optimització actuacions de comunicació
  • CO-màrqueting
  • Tecnologies de la informació i de la comunicació aplicades a la promoció i distribució: web 2.0, reputació online, etc.
  • Posicionament de marques
  • Benchmarking: Anàlisi per a l'adaptació d'estratègies d'èxit a l'oferta turística valenciana

Compartir

Twitter

Formació

© Generalitat Valenciana. Turisme Comunitat Valenciana