Estás en: > Inici > Promoció

Màrqueting i comunicació

La planificació i el desplegament de les actuacions de màrqueting i promoció de l’oferta turística valenciana, tant en el mercat nacional com en l’internacional, és un dels objectius prioritaris. En este sentit, es duen a terme actuacions dirigides tant a professionals del sector turístic (operadors turístics o línies aèries) com a mitjans de comunicació, i inclús al client final. Es participa en workshops, en jornades directes o inverses, en fires especialitzades, en congressos professionals i en diversos esdeveniments promocionals; s’organitzen –i s’hi col·labora– en viatges de premsa i familiarització destinats a mitjans i operadors dels dits mercats, i es duen a terme actuacions de màrqueting de carrer i màrqueting digital dirigides al públic final. La planificació i l’execució d’una bona part de les actuacions es realitza en col·laboració amb l’Institut de Turisme d’Espanya (Turespaña) i amb les cinc marques turístiques de la Comunitat Valenciana. L’objectiu principal de les actuacions és aconseguir la màxima difusió de la marca i de la diversitat de l’oferta turística de la Comunitat Valenciana en els principals mercats emissors de turistes a la Comunitat i en aquells que mostren una potència de creixement més gran.

Compartir

Twitter

Formació

© Generalitat Valenciana. Turisme Comunitat Valenciana