Estás en: > Inici > Home > Noticies

Invat.tur elabora un estudi sobre innovació i TIC en la internacionalització de les empreses i destinacions de la Comunitat Valenciana
15/12/2015

L’Agència Valenciana del Turisme, a través de l’Institut Valencià de Tecnologies Turístiques (Invat.tur) i l’Institut d’Economia Internacional de la Universitat de València, està en ple desenvolupament d’un estudi que té com a objectiu principal l’anàlisi de la importància de la innovació i de les TIC en la internacionalització de les empreses i destinacions turístiques de la Comunitat Valenciana. 

En la conjuntura econòmica actual, la internacionalització ha passat de ser una alternativa per a destinacions i empreses del sector a una necessitat vital. Saber quina és la millor forma d’arribar a mercats exteriors, i també quines són les seues necessitats i expectatives, són les claus per a la supervivència de moltes empreses. 

La innovació és un aspecte fonamental en el mercat turístic de hui en dia. És una de les respostes a una intensa i creixent competència internacional, a la pressió per millorar la competitivitat dels mercats turístics. Per innovació s’entén qualsevol canvi en processos, productes, màrqueting i tècniques de gestió i direcció que generen novetats i puguen repercutir en els resultats de les empreses i administracions públiques. 

Els interessats a participar en l’estudi que s’elabora en aquests moments poden accedir a l’enquesta a través d’aquest formulari.

Compartir

Twitter

Formació

© Generalitat Valenciana. Turisme Comunitat Valenciana