Tens un proje cte o iniciativa empresarial i vols convertir-lo en empresa turística? Turisme Emprén CV t'ofereix la oportunitat i els mitjans
Conveni amb les cambres,
Què més? turismeEmpren
Més informació:
________________________________________________________________________________
Conveni amb les cambres de comerç Pla de Reactivació les PIMES turístiques. L'objectiu del Pla de Reactivació és identificar la situació actual de les diferents àrees del negoci i incorporar un pla de viabilitat que els porte al desenvolupament d'un nou model empresarial que pose el focus en aquelles àrees que generen major liquiditat deixant a un costat les menys rendibles. |
INSCRIPCIONS TURISME COMUNITAT VALENCIANA | |
Beneficiaris |
|
|
Està dirigit a emprenedors i pimes que compten amb un projecte de negoci turístic definit per a la constitució d'una empresa, o empreses que desitgen obrir noves línies de negoci orientades al turisme.SÓN GRATUÏTS. |
|
|
En que consiste? |
||
CURS: NOU PARADIGMA, NOVES NECESSITATS, NOUS ENFOCAMENTS DE L'ESTRATÈGIA I LA GESTIÓ PER Al SECTOR TURÍSTIC. Cadascun dels curse-taller hauria de comptar amb 15 empreses / alumnes en cada província (24 hores sessions En línia + 135 hores tutories d'acompanyament i seguiment individualitzat.
TUTORIA OBERTA. També en col·laboració amb especialistes de les cambres de comerç de la Comunitat Valenciana, es posa en marxa aquest nou servei de TUTORIA OBERTA:
|
________________________________________________________________________________________________
Què més em puc gaudir d'Accetur-PYME? TurismeEmpren
TurismeEmpren |
¡¡Disponible!! |
|
Accions de capacitació i recolzament a emprenedors e innovadors. Inclou les accions de de creació de empreses i el registre de APP´s
|
En fase de contractació |
|
Què és? |
||
|
||
Qué aprenderé? |
||
|
Coneixement real del Sector. | |
|
Analitzar, definir i mapejar el corrent de valor. Segmentació de clients. Canals. Lean validation board. Posada en marxa d'un PMV.. | |
|
Cicle del teu client. Objectius, growth funnel. Tipus de campanyes: La importància del missatge. Testar i mesurar. | |
|
Com vendre en internet, pla de venda, eines, habilitats, satisfacció de clients. | |
|
Presentació de projectes: tècniques eficaces per a un elevator pitch d'èxit |