Estás en: > Inici > Tramitació > Empresa turística

Preguntes freqüents (FAQ) accés a notificacions

Una vegada comprovada la sol·licitud i, en cas de ser necessària, la documentació aportada, es procedirà a la inscripció de l'habitatge en el Registre de Turisme.  

 

Tant en el cas que l'habitatge siga inscrit en el Registre de Turisme com en el cas que es denegue la sol·licitud d'inscripció, la persona sol·licitant rebrà la notificació en la seua carpeta ciutadana de la Generalitat. 

Què pot fer si no ha rebut el correu d'avís de notificació en el compte de correu associada al registre de l'habitatge turístic?

- El correu d'avís de notificació s'envia des del compte de correu electrònic ntgv@gva.es (és un compte de correu que només envia missatges ja que no està habilitada per a rebre correus electrònics).

- Si no ha rebut l'avís de notificació, comprove la safata de *spam/correu no desitjat, o que no ha eliminat el correu d'avís per error i està en la paperera.

FORMES D'ACCÉS A les NOTIFICACIONS DE GVA

1. Directament a través de l'enllaç:

https://www.comunicaciones.gva.es/comunicaciones/login.html

2. En la Seu Electrònica de la Generalitat accessible a través de l'enllaç

https://sede.gva.es/es/web/sede_electronica/inicio , està l'enllaç a la Carpeta Ciutadana

En tots dos casos ha de confirmar que compleix amb els Requisits d'accés.

D'altra banda, és possible que el seu navegador tinga activat el bloqueig d'elements emergents i no aconseguisca accedir a la notificació.

Per aquest motiu li recomanem que seguisca els següents passos:

1.         Accedir directament al sistema de comunicacions.

2.         Revisar la configuració del navegador per a permetre elements emergents/noves finestres.

3.         Accedir amb un altre navegador que no tinga la restricció d'elements emergents.

Què fer si No pot consultar la notificació rebuda

L'informem que inicialment verifique que la notificació no ha caducat i que es troba dins del termini detallat per a consultar-la:

Si la notificació no ha caducat, ha de tindre en compte que, per a accedir a aquesta, ha de fer-ho amb el certificat corresponent a la persona destinatària de la notificació, és a dir, si la notificació va ser emesa a una empresa, per a accedir a la mateixa haurà de fer-ho utilitzant un certificat d'empresa emés per a aqueix CIF; si la notificació va ser emesa per a un particular, per a accedir a la mateixa haurà de fer-ho utilitzant el certificat personal emés per a aqueix DNI.

En la tramitació d'habitatges d’ús turístic si la notificació ha caducat, l'informem que no té conseqüències sobre la inscripció de l'habitatge en el Registre, passats altres 10 dies després que això ocórrega, la persona interessada rep l'enllaç a la descàrrega del document d'inscripció.

Tinc una notificació que no aconseguisc obrir / No em descarregue el certificat generat pel tràmit

Revise la configuració del navegador que utilitza ja que possiblement està bloquejant la nova finestra; també alternativament prove amb altres navegadors.

Si la informació proporcionada no és suficient per a solucionar el seu problema, li recomanem que remeta un correu a Incidències informàtiques: generalitat_en_red@gva.es ,

A més, per a agilitar la resolució del seu problema, li recomanem que en remetre el correu incorpore la següent informació:

- Nom del Tràmit o servei al qual està accedint.

- Captura de la pantalla en el moment que no avança o es queda bloquejat, dia i hora aproximada de l'intent d'accés.

- Sistema operatiu i navegador (inclosa la versió) que està utilitzant

- Mètode d'accés d'identificació seleccionat (Certificat digital o Cl@ve).

Si utilitza Cl@ve, detalle l'opció amb la qual accedeix (DNIe/Certificat electrònic, Cl@ve pin, Cl@ve permanent).

Si accedeix amb DNIe/Certificat electrònic, li recomanem que comprove la validesa del certificat en la següent adreça: http://valide.redsara.es/valide/inicio.html  una vegada premut el botó "Veure informació ampliada" i posteriorment remeta una captura de pantalla a generalitat_en_red@gva.es ,

Com sabré que la meua sol·licitud ha sigut tramitada?

Per a saber l'estat de tramitació de la seua sol·licitud (alta, modificació o baixa mitjançant ACTE REGISTRE) pot contactar amb el Servei Territorial de Turisme de la província on estiga radicada l'habitatge, a través del telèfon 012, o mitjançant correu electrònic:

 

            STT Alacant: apartamentos_turismoa@gva.es  

            STT Castelló: apartamentos_turismocs@gva.es

            STT València: apartamentos_turismov@gva.es

Compartir

Twitter

Hospitalitat Mediterrània
© Generalitat Valenciana. Turisme Comunitat Valenciana