Estás en: > Inici > Touristinfo

QUALITAT EN L'ATENCIÓ Al TURISTA EN LA XARXA TOURIST INFO

Treballar per incrementar la qualitat dels productes i serveis turístics que ofereix la Comunitat Valenciana és un dels objectius prioritaris de Turisme Comunitat Valenciana.

La Xarxa Tourist Info compta amb un fòrum d'impuls de la qualitat en l'atenció al turista i a la innovació: el Comité de Qualitat i Innovació de la Xarxa Tourist Info.

El Comité de Qualitat i Innovació de la Xarxa Tourist Info és l'instrument de la Xarxa Tourist Info que vetlla per la correcta implantació del Sistema de qualitat en el conjunt de la mateixa i que compta amb la participació directa de les Oficines. Per a formar part del Comité de qualitat és imprescindible pertànyer a la Xarxa Tourist Info de la Comunitat Valenciana, com a oficina estratègica o conveniada, o als seus òrgans de gestió.

El Comité de qualitat té com a objectiu fonamental gestionar i difondre entre les oficines de la Xarxa la implantació i manteniment del Sistema de qualitat, identificant prioritats, realitzant el seu seguiment i coordinant recursos. Amb aquesta finalitat el Comité es reuneix amb caràcter general dues vegades a l'any i amb caràcter extraordinari sempre que es considere necessari.

D'una banda, la Xarxa Tourist Info disposa d'un protocol comú d'atenció al turista, tan presencial com a distància.

D'altra banda, es fomenta la certificació i/o la distinció en qualitat de les Oficines Tourist Info, conforme a diferents Normes:

  • UNE-ISO 14785 d'Oficines d'Informació Turística.
  • Norma ISO 9001 de Gestió de la Qualitat.
  • Norma ISO 14000 de Gestió Ambiental.
  • Norma ISO 170001 d'Accessibilitat Universal.
  • Sistema Integral de Qualitat Turística en Destinacions (SICTED).

Finalment, el Comité de Qualitat i Innovació de la Xarxa Tourist Info promou la innovació i la reconeix a través dels premis anuals a la Innovació de la Xarxa Tourist Info.

Compartir

Twitter

Formació

© Generalitat Valenciana. Turisme Comunitat Valenciana